LULLABED&INVENTA - KOOLITUSKESKUS
MEIE ÜLESANNE: VAATA PÄRITOLU PÄRAST TULEVIKUT

Hoolivate vanemate kool

Kallid täiskasvanud emad ja isad, vanavanemad,pedagoogid ja koolitajad! Kutsume teid suurepärasele seiklusele.

Kaasreisijana võtame Kana Ryaba.

Teeme peatuse Riidekapi juures, kus proovimeselga erinevaid vanemlikke rolle.

Jalutades, istume kännul ja loeme muinasjutte.Aga miks me üldse peame neid lugema?

Piilume lossihoovi, kus elavad kaks venda -Tervislik ja Ebatervislik Iseloom.

Tutvume huvitavate ja ootamatute tegelaste -Edutamise ja Karistusega. Kuulame nende põnevaid jutte.

Teekonna lõpus mõtleme välja ühise mängu ja selleReegleid.

Programmid põhinevad IntegreeritudMuinasjututeraapia meetodil © - autor T. D. Zinkevitš -Jevstigneeva.

Kuidas olla lapsevanem ja kuidas lapsi kasvatada?

Mida peame teadma, et tajuda last kui Jumalakinki?

Õpime jälgima, milles avaldub lapse isiksus jaleiame lähenemisviise isiksuse avastamiseks.

 

Koolituse käik:

1. Tund: „Mis on vanemlikkus“

Kes kasvatab meie lapsi. Ülesaetud vanemlikkus.Sihikindla kasvatamise süsteem. Tark lapsevanem.

Lapsevanemaks saamine on nagu vanemate seiklus.Laps on Jumala kink. Õppetunnid muinasjutu Kana Ryaba põhjal.

Hariduse liikumapanev jõud. Sisemine tark vanemvanemate seikluses. Mis on vanemate seiklus ja mis on lapsevanemaks saamisetegelik tõukejõud.

Töötuba-harjutus "Vanem on ..."

 

 2. Tund: “Vanemate rollide riidekapp” / 1. osa

Mis on lapsevanema roll?

Vanemate rollide salapära.

12 peamist vanemarolli.

Töötuba.

 

3. Tund: “Vanemate rollide riidekapp” / 2. osa

12 peamistvanemarolli / jätkub.

Töötuba.

 

4. Tund: Amet “Kasvataja-see, kes kasvatab”

Kes on Kasvataja?

Hea muinasjutt on teabekandja: miks peab lugema lastelemuinasjutte?

Autori lugu T.D. Zinkevitš-Jevstigneeva “Kuidaslast kasvatada”

 

5. Tund: “Tervisliku iseloomu kontseptsioon”

Lapse Tervisliku ja Ebatervisliku iseloomutunnused.

Mõiste "Tervislik iseloom"Integreeritud Muinasjututeraapias ©.

Viis tervisliku iseloomu tunnust.

Töötuba.

 

 6. Tund: “Vanema õppetunnid”

Mis on lapsevanema õppetunnid ja kuidas neidkompetentselt läbida.

Ülesaetud vanema peamised reeglid.

Mõiste "Edutamine ja karistamine".Karistamine, manitsus, julgustus, tedutamine - kui kasvatamise vahendid.

Töötuba.

 

7. Tund: „Lapsevanem. Laps. Reeglid“

Reeglite mõiste.

Reeglite kehtestamise põhjused, nende tühistamisevõi parandamise tagajärjed.

Beebi ja reeglid. Mis põhjustel väike lapstäiskasvanute reegleid muudab?

Küsimused ja vastused.

Lapse kasvatamine on meie elu kõige hämmastavamja vastutustundlikum töö. See on investeering meie enda tulevikku, meie peretulevikku, meie etnilise rühma tulevikku!

Koolitus koosneb 7 õppetunnist, mis kestavad1,5–2 tundi, üks kord nädalas.

Video salvestamise võimalus.

 

Poiste kasvatamise kool.

Meie tundide ülesandeks on vanemate õpetaminepoegade paremaks ja kompetentsemaks kasvatamiseks; vanemate kogemuste ja alateadvusekõige olulisemate teadmiste kasutamine selleks, et kasvatada tõelist meest.

Kuidas poisse kasvatada?

Koolituse käik:

1. Tund: “Ema pojasse suhtumise valem”.

Esimeste eluaastate jooksul poiste kasvatajaks onvaldavalt ema. Ja mõne mehe saatuse korral kasvatab ema kogu elu oma poja. Emamõju pojale on raske üle hinnata. Seetõttu on nii oluline ESIALGNE sättimine,see kuidas ema oma poegadesse suhtub.

"Ema seaded" mis see on? ja miks on nadpoegade kasvatamisel olulised.

Kuidas õpetada poissi õigesti andma ja võtma.

MEESTE ÕNNE, millest see koosneb?

Töötuba.

  

2. Tund: "Meeste teenimise püramiid."

Meeste psühholoogia kaksteist tunnust ja sellesttulenevad poisi kasvatamise ülesanded.

Töötuba, harjutused.

 

3. Tund: “Meeste rollid” / 1. osa /

Põhilised arhetüüpsed (iidsed) meesrollidMuinasjututeraapias: leivateenija, kaitsja, õpetaja ja isa. Rollid, mismoodustavad tuuma poegades.

Meeste otsused. Kuidas luua alust meesteotsustele.

Naine ja võit.

Töötuba, harjutused.

 

4. Tund: "Mis on poja kasvatamisel oluline.Meesrollid" / 2. osa /

Meeste otsused. Kuidas luua alust meesteotsustele.

Naine ja võit.

Noormehe esimene seksuaalkogemus. Algataminenaise kaudu. Suhete kultuur naistega. Ettevalmistus OMA naise valimiseks.

Mis saab, kui poeg naudib tüdrukute kõrgendatudtähelepanu?

Töötuba, harjutused.

 

5. Tund: “Mehe iseloom”

Mõiste "Mehe iseloom". Mehe iseloomuprobleemid. Olulised asjad poistele õpetamiseks.

Lõppsõna. Mehe ema märkmik.

Küsimused ja vastused.

Koolitus koosneb 5 õppetunnist, mis kestavad1,5–2 tundi, üks kord nädalas.

Video salvestamise võimalus.

 

Tüdrukute kasvatamisekool.  

“Tütre kasvatamise protsess

On ema enese harimise viis”

T. D. Zinkevitš-Jevstigneeva

 

Kuidas kasvatada tüdrukuid?

"Kui tore, et mul on tütar! Ma võin vaadatateda nagu peeglisse, näha nii ennast kui ka teda sellisena, nagu me oleme ningparandada meie peegeldusi". Ma võin talle edastada kõike, mis olen saanudvanematelt naistelt. Ta viib selle edasi, parandades ja parendades.

Kui tore, et teil sündis tüdruk! Milline rõõm onnäha oma loomulikku jätkumist uues naissoost olendis! Aga kuidas teda õigestija vääriliselt kasvatada? Milliseid teadmisi talle edastada, milliseid võimeidja oskusi arendada?

Koolituse käik:

1. Tund: “Kuidas tüdrukuid kasvatada?”

Lapsed üldiselt ja eriti tüdrukud on hämmastavadolendid! Neil on raske meie hariduslikke ideid meelde jätta ja veelgi enam -neid järgida. Aga samas, nad jätavad kiiresti meelde ja hakkavad järgima meieHARIDUSMEETODIT.

Tüdrukud ei mäleta mitte niivõrd seda, MIDA meneile ütleme, vaid seda, KUIDAS me neile ütleme.

TÜDRUK JÄTAB MEELDE OMA EMA sõnu, intonatsiooni,ellusuhtumist ja inimestesse suhtumist.

PEAMINE asi tüdrukute hariduses on IDEEDEülekandmise VIIS.

Töötuba, harjutused.

 

2. Tund: “Ennetamine ja sättimine tüdrukutekasvatusprotsessis”.

KÕIK, MIDA TÜDRUKULE ÕPETAME, PEAB OLEMA MEIS.

TÜDRUKUTE KASVATAMISE PÕHINÕUDED.

Tüdruku kasvatamise kõige olulisem ja põhilinemõte:

 

Elagu Rõõm alati sinu südames. Naine on Eluhoidja ja taastootja. Naine on Rõõmu hoidja ja taastootja.

Töötuba, harjutused.

 

3. Tund “Naiselikkuse tuum” / 1. osa

Naise isiksuse olulisemad võimed ja nendeõpetamine tüdrukutele.

Kannatlikkus ja Andestus võime.

Dialoogide koostamine Kannatlikkuse jaAndestusega.

Töötuba, harjutused.

 

4. Tund: “Naiselikkuse tuum” / 2. osa

Naise isiksuse kõige olulisemad võimed

SÜÜTUS JA TÖÖKUS.

Seminar-harjutus “Dialoogid Süütuse ja Töökusega”.

Harjutused.

 

5. Tund: “Ennetamine ja häälestamine tüdrukutekasvatamises”.

Territoriaalne küsimus ema ja tütre liidus

Töötuba-harjutus + kodutöö

Küsimused ja vastused

 

6.Lesson “Naiste arhetüübid”

Naiste peamised arhetüübid (keerukatesmuinasjuttudes)

Töötuba-harjutus + kodutöö

Küsimused ja vastused

Meist

Oleme kõrgelt kvalifitseeritud spetsialistid, kes suhtuvad oma töösse kirglikult. Rakendame kõik anded ja kogemused, viies oma töö täiuslikkuseni.

KONTAKTID

Tõnismägi 3a-8 (II korrus),
Tallinn

OLEME SOC-is. VÕRGUD

JÄLGI MEID SOTSIAALSETES VÕRKUDES
Meie klientide tagasiside ja huvitavad postitused.

2020. Kõik õigused kaitstud